2012. június 29., péntek

A deszka

Közel 3 éves tipródás végére került ma pont. :D
Amikor beköltöztünk, gyorsan megvettük az első utunkba kerülő legolcsóbb wc deszkát. Sima fehér mdf. Különösebb elvárásaim nem is voltak egy deszkával kapcsolatban, de ez elég hamar oszlásnak kezdett indulni. A fém része bezöldült, levakarhatatlanul, a fehér része besárgult, levakarhatatlanul, helyenként lepattogott a máz és alatta az állva pisilők áldásos tevékenységének  köszönhetően bomlani kezdett. A csavarja elferdült, aminek következtében az ülve pisilők részlegesen a fajanszon üldögéltek.
Elkezdődött a project - kell egy új deszka.
De akkor már nem ilyen gyorsan romló szar. Meg akkor már szép.
Kezdettől fogva bele voltam esve a homokszemes kemény műanyag kagylósba, mivel homokszínű a fürdő bordó mintával - de drágálltam 4 ezerért akkor - ma ez már 8-12 ezer ft. Hiába, durván emelkednek az árak a wc bizniszben.
Akkor azt mondtam, mindegy milyen, csak legyen kemény műanyag. Egyszer volt egy fehér rózsás 4 ezerért, de nem volt időm elmenni érte egy nem útba eső üzletbe. Az akció lejárt.
Az árak meg egyre csak mentek fel.
A madarasteszkóban szokott lenni akcióban 2.5 ezerért mdf, de még mindig nem akartam mdf-et. Azért párszor elrohantam, hogy nem érdekel, legyen olyan - de nem volt a boltban, csak a reklámban hirdették. Vagy volt a boltban, de mivel a számlák nem voltak befizetve, a családi tanács úgy döntött, jó még a régi deszka kicsit.


Most újra akció volt a madarasban - igaz, már 3ezerért. 3 napig ettem a kefét - veszek nem veszek de veszek mégsem veszek és így tovább.
A lakosság nagy részének teljesen indifferens eme eszköz milyensége, egy másik része pedig akár félévente lecseréli, vagy van pénze megvenni a 12ezrest, ami nagyon tetszik neki és anyaga miatt nagyon tartós is és így akár 10 évre is meg van oldva a probléma.
Az IKEÁban olcsók a deszkák, és már azon voltam, hogy veszek egy gagyi 700 ft-ost de annak nem jó a mérete. A sima fa pedig hiánycikk, pedig egy rusztikus tölggyel már kezdtem volna megbarizni.

Szóval 3 éves állandóan kiújuló wc deszka traumámat megoldottam ma, és végül elmentem a madarasba és vettem egy csodaszép PIROS wc deszkát.
HÁHÁHÁ!
Azt hiszem a kidobásra ítélt piros IKEÁs kádkilépőt is kimosom újra mégis, sőt, a dekoratőröktől kapott piros matricával szépen feldíszítem a fehér fürdőszobabútorokat is. Tataám! Le fogom fotózni.
Már csak egy színben harmonizáló cuki zuhanyfüggöny kell - sajnos az hamar penészedik, biztos nem fog addig tartani mint az új deszka - és kész a dizájn.

Azért rémisztő, hogy el tud húzódni egy tök egyszerű dolog a pénzhiány miatt, és hogy az ember agyára bír menni az ilyesmi - már odáig jutottam, hogy wc deszkákkal foglalkozó lakberendezési cikkeket olvastam. De legalább megtudtam, hogy a tengerpartos deszka ciki, a piros deszka menő, és ösztönösen jó döntést hoztam, ami azért nem olyan rossz érzés.

Éljen, éljen, éljen a piros deszka! :D


Utóirat: 
Ahhoz képest, hogy azt hittem, lecsengett már a piros mániám és kezdek áthajlani türkizkékbe, az elmúlt héten sikerült szert tennem egy csodás piros IKEA kanapéra is, ami a piros deszkás klóval szemben álldogál, (persze nem a fürdőben) úgyhogy jobbra - balra lehet piros helyekre ülni, ami vicces. 



2 megjegyzés:

  1. dejó!!! ezek mindig olyan jó dolgok! mint pl az én halas zuhanyfüggönyöm :))) és én is évek óta várom az IGAZI deszkát, az enyém is rohadozik... :) hihi :)

    VálaszTörlés
  2. A te halas zuhanyfüggönyöd überelhetetlen :D - viszont remekül illene egy narisárga deszka hozzá. Bár, a malacok számát tekintve a fürdőben, inkább rózsaszín kéne. :D
    Az uram meg nyomtat a tetejére egy aranyhalat! :D

    VálaszTörlés