2012. november 15., csütörtök

Memory topper


Ha boldog akarsz lenni, vegyél memóriahabos fedőmatracot! :D
Hosszú ideje nézegettem, vágyódtam, stb. és most végre megvan - mindegy, hogy hogy - de megvan! És még jobb, mint amiről valaha is álmodtam volna!
Az első közös éjszakánk legalább olyan jó volt, mint a nászéjszakám. Gyakorlatilag a fél éjszakát fülig érő szájjal végigvigyorogtam, nem hittem el, hogy ilyen létezik. Besüppedős, puha, kényelmes, lágy, mintha egy felhőn heverésznél! Hozzá az ergonómia párna egyenesen tartja a csigolyákat, nem terhelődik a gerinc, oldalt fekve, hason és háton is szuper kényelmes! Ahogy megfordulsz, az új pozícióban besüppedsz a habba, és már tudod, hogy boldog ember vagy!
Az éjszaka második felét azzal töltöttem, hogy hálát adtam a mindenhatónak, hogy engedte feltalálni a memóriahabot, és még azt is engedte, hogy nekem legyen ilyenem!
Lelkesedésem töretlen, csupán egy gond van: minden pillanatban vissza akarok bújni az ágyba!

Amit röviden tudni kell róla: A NASA fejlesztette ki, speciális, nagy sűrűségű hab, ami nyomás és hő hatására felveszi a formád, majd utána visszaáll az eredeti állapotra. Nagy élettartamú, nagyon puha. Tovább alátámasztja a testet, ettől a gerinc egyenes tartásban van, így igazán ki tudja pihenni magát a test, és nem ébredsz összetörve, recsegve-ropogva.
Mint, ahogy a mellékelt ábrán is látható.

Amúgy soha nem voltam finnyás az ágyra, rengeteg használt, szétaludt ágyban is aludtam, sok éjszakát töltöttem földre terített szivacs matracon, sőt, földre terített dupla paplanon is. Új ágyam kétszer volt egész életemben, 18 évesen, és most. Már az új ágy is hatalmas élmény volt nekem, és imádtam, de ez a memóriahab akkora élmény, hogy nem térek magamhoz!
:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése